To hasło towarzyszy nam od lat, jednak dopiero teraz widzimy jego głębszy sens. Od dłuższego czasu zwracamy się do naszych klientów z prośbą o to, by wyrazili swoją opinię na temat jakości naszej usługi. Ilość pozytywnych wypowiedzi, które od nich otrzymujemy, zdecydowanie motywuje nas do jeszcze lepszej pracy.
Za każde słowa jesteśmy niezwykle wdzięczni.
W praktyce wygląda to tak, że często kontaktuje się z nami klient, który wybrał nasze biuro z powodu wielu pozytywnych opinii. Rynek biur tłumaczeń w Polsce jest dość wyrównany, a zatem ceny usług w firmach oferujących te na podobnym poziomie, są do siebie zbliżone. Opinie jednak są bardzo zróżnicowane. W treści pozostawionych przez naszych klientów opinii, znaleźć można prawdziwe historie osób, które miały problem, a my pomogliśmy go rozwiązać.
Z przyjemnością przypominamy sobie te słowa w takie dni, kiedy pracy wydaje się być zbyt dużo, a zapytania zbyt trudne.
Powrót do tych motywujących treści pozwala zrozumieć, że nasze zaangażowanie może ułatwić komuś dzień.
Od razu praca wydaje się lżejsza, ludzie milsi a kawa słodsza
System wystawiania opinii działa także wśród tłumaczy, bez których bylibyśmy bezradni. Dbamy o to, aby zawsze podziękować w należyty sposób za wykonaną usługę. Doceniamy rzetelną pracę i zaangażowanie, wynagradzamy je nie tylko godną płacą, ale też dobrym słowem, opinią bądż wystawieniem referencji, które umożliwą im realizację kolejnych zleceń.
Regularna współpraca, opierająca się na wzajemnym szacunku i zrozumieniu, przekłada się na lepsze ceny i terminy, które możemy wynegocjować dla naszych klientów. Z poleceń naszych tłumaczy dostajemy kontakty do innych tłumaczy, którzy po pewnym czasie zasilają szerego naszego zespołu. Raz po raz trafiają do nas klienci z polecenia tłumacza lub z polecenia innego klienta.
Opinie jednak nie zawsze są pozytywne, zdarzają się (bardzo sporadycznie) mniej zadowoleni klienci, którzy inaczej wyobrażali sobie współpracę z nami – szanujemy ich zdanie i staramy się jeszcze bardziej nadrobić własne braki. Wystawianie się na publiczny osąd w postaci opinii Google powoduje, że nie nie mamy kontroli nad tym, co co się wydarzy, które z naszych działań okazało się skuteczne i pozytywne, a które spotkało się z niezadowoleniem. Niemniej jednak uważamy to narzędzie za bardzo wartościowe, ponieważ zależy nam bardzo na tym, aby oferować usługi najwyższej jakości. Dlatego też chcemy się ciągle doskonalić.
Na koniec chcielibyśmy zaapelować do wszystkich klientów, nie tylko naszych: dodawajcie opinie na temat odwiedzonych miejsc, obejrzanych atrakcji oraz zleconych i wykonanych usług. Sprawi to, że inni klienci chętniej będą z danych usług korzystać, a firmy będą jeszcze bardziej się starać.